Sick of drugs and dancing feet.

Vaknade nyss av att mammi och pappi ringde och tyckte att jag skulle följa med och rösta. Jag stannade i sängen. Måste jag gå och rösta själv nu? feels no good. Ska träffa denise sen.. Undra om hon har röstat.. Förvirrigt. Veckan har vart bra fast jag har pms. Mycket Denise, ingen M dock, middag med Anna och Tanja som smakade ypperligt fast jag hade tappat rösten. I fredags hade pappi fest och jag var med Denise. Vi blev fulla och fick jordgubbar och allt möjligt gott. Pappi presenterade mig som sin vackra dotter och tyckte jag förtjänade en applåd, det blev en mycket tveksam sådan, sen när vi hade avlägsnat oss hördes applåden men då var jag ju inte där. Vuxna människor är konstiga. Sen gick vi och träffade Fia et co på asian en snabbis sen gick vi till cafeet och blabla det var ok, kul. Folk är så jävla konstiga. Jag blir helt matt. Sen efterfestade vi hos Matte och alla sov där. Igår skulle vi ha festas hos matte igen. Det gjorde de nog, men jagt stannade hemma i min såäng med svstängt ljud på mobilen och ostbågar och flädersaft. Grinade lite. Sov desto mer. Upptäckte imorse att Dennis ringt mig flera gånger, han var nog ute. Synd att jag missade honom då. Blabla bla och bla. Jag ska nog läsa Bert. I love Bert. Jag skrattar HÖGT när jag läser Bert. Jag är konstig. Nu ska jag äta nåt. Hai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0