Kattguld

Ibland skriver folk saker som äcklar mig på något konstigt sätt som jag bara inte kan förklara.
Saker som jag inte vill läsa i andras bloggar.

-"jag tröck i mig en banan." (Hur vidigt låter inte det, hur kan man få upp någon annan bild i huvudet än den människa i apliknande position med en banan i halsen, sådär långt ner att man kan se konturerna utanpå.)

-"Jag måste få i mig lite mat?" (Men seriöst du "MÅSTE" inte det, tro mig, så jävla mager är du verkligen inte.)

-"Slänger in en outfitta" (Vadå fitta, skärp dig. Det är en blogg som kanske barn läser.)

-"XOXO" (Herregud, bara för att Gossip Girl och Paris Hilton säger det betyder inte det att du borde skriva det.)

-"Min älskade pojkvän och jag!" (sluta låtsas att ditt förhållande är så bra. Ett förhållande med dig kan inte bara bra!)

-"Det här åt vi idag" och sen 100 bilder på makaroner i olika vinklar. (Ja, vi ser redan på dig att du äter.)

-"Jag släpper" dittan och dattan. (Fan tyckerdu själv att det låter fräscht?)

Och det värsta av allt;
-"Jag bryr mig inte om era elaka kommentarer, jag tar inte åt mig."
(Driver du med mig? Varför ägnar du då dom 3 följande inlägen om hur mycket
du Inte bryr dig?)

Så känner jag visserligen inte alltid, men just nu. Just nu störs jag som fan på det.
Kan inte släppa det heller. Och sen såklart, "Oh, så söt jag är" och hela den där
"Love being me" grejen alla kör på nu, LÄGG NER. Du är inte känd, det är ingen
som vill vara dig, och du är absolut Ingenting, bara en liten tjej med kasst självförtroende.
Visserligen så är det ju alltid kul att läsa som dom själv kallar sig "Bloggdrottningarnas"
bloggar, bara för att det är så jävla kul. Och haha, en grej jag faktiskt undrar.. Varför går det
inte för sig att skriva JÄVLAR FAN HELVETE osv.. Men att lägga ut en halvnaken bild på sig själv
det är inget problem? ;)

Och fan vad jag låter som en riktig surfitta nu, men å andra sidan..
Nån måste ju vara det också ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

oooo agressive girl :P me like ;)

2009-07-08 @ 16:07:04
URL: http://denisejaderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0