Haha

Råkade av misstag komma in på den här bloggen, Amandavardet.blogg.se - och HERREGUD
vilket gott skratt jag fick mig. Har aldrig sett något liknande, verkligen sååå perfekt! ;) Skulle nog
göra vad som helst för att ha hennes utseende, och
framförallt hennes liv.




Och för er som inte ser vad det står så står det följande - "Sitter här med Frida och min älskade syster och pratar skitsnack. Men hur jävla perfekt jag är! Liksom alla vill vara som mig, även ni liksom! Även fast ni säger att ni hatar mig och jag är ful så vet ni inners inne så vill ni vara mig och ha mitt liv. Liksom jag är perfekt och inget kan komma upp till min niv! That's it tihihi Men tja vi ska fortsätta med det puss bitaches"

Ska man skratta eller gråta?
Och framförallt, är hon verkligen seriös?
Någon som vet? Skulle mer än gärna vilja veta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0