Förresten

Jag och Lollo insåg idag att om allt går som det är tänkt (tänkte skriva 'planerat' men jag tror Fia hade blivit svettig då) så kommer vi om nån månad eller så bo i tre olika länder. Vi, vi vi vi som bott fem minuer ifrån varandra och gosat och druckit kaffe och kedjerökt och lipat och varit pessfulla tillsammans i typ ett halvår konstant varje dag (haha TYP ok? det är tigerkärlek). Det är ju helt cp. Jag kommer sakna er så mitt hjärta brister. Jag kommer sakna er alla andra också men att sakna Lollo och Fia är som att sakna "sin vänstra arm" som jag så fint sa en gång, tror jag menade högra hand eller vafan säger man? whatever ni fattar
love you
Ni är fan tigrar

Kommentarer
Postat av: marina

Härligt, samma här :)

2009-07-12 @ 14:12:34
URL: http://marinazadoo.blogg.se/
Postat av: josefine

skickade från fel blogg innan.. :)

2009-07-12 @ 14:12:59
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0