Just meditation and peace

Idag vaknade jag för en gångs skull pigg och glad. Lollo hämtade mig
och vi åkte till stranden och åt jordgubbar, drack kaffe och sprang runt i
bara trosor som vanligt och pratade om allt viktigt och allt ovikigt i livet.
Simmade under vattnet och tänkte att det inte finns någon
annanstans i hela världen jag hellre skulle vara. Åkte och köpte bananer
och öl och lyssnade på Lollos veganhiphop i bilen, bara älskar henne
so much. Satte oss i solen, drack varsin öl och pratade barndom.
Mmmmmm kärlek.

Nu har jag bränt mig så inåt helvete. Det är alla blattar i min kretz som
ba får mig att glömma att jag är svenny med känslig hy och får fräknar
i solen. Jag har brän mig på baksidan av låren, i ansiktet. Är HELT SJUKT
röd i fejan och på tuttarna, såklart man ba ah topless i fyra timmar är
bra när man har helt vita bröst. Jättesmart.


Nu är jag hemma. Kalle är också här så det är fest.
Jag har lagat mat. Grillad marinerad halloumi, pizzabröd
med havssalt och oregano, grekisk sallad, hummus och blablabla.
Köksmästaren har hällt lök över hela köket, spillt tomat på golvet,
öppnade fetaostförpackningen med tänderna så jag får hela munnen
full plus hela framsidan av min tröja, plus golvet såklart. Skärbrädan
är full med saltlag, hällt mer fetaost på golvet, vevat med armarna och käkat
hummus med fingrarna. Tror jag ska ha ett matlagningsprogram där jag
står och häller fetaost över hela köket. =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0