Regression

                                  

Jag har sönder alla mina kläder och det har jag alltid gjort men sen har jag jättesvårt att
släppa dem ifrån mig, jag älskar ju mina kläder på något vänster, ett eller två år senare inser
jag ju att de här jeansen är ju jättepaja.
Jag sover dygnet runt om ingen väcker mig - var inte det när man var 14 och i puberteten det
var så? Skulle inte puberteten övergå i... Något annat?
Jag läser barnböcker
jag ställer in kaffebryggaren i kylen
jag ritar katter och elefanter
jag kan inte ha något förhållande för då dör jag
jag har ingen ordning i min lägenhet, städade både toan och hallen men det hjälpte
inte. Jag älskar min katt mer än allt
jag saknar Blacky så det susar i bröstet
jag läser Bert och ser på Disneydags och dricker saft
jag är rädd för vuxna människor ibland när jag blir förvirrad så blir jag verkligen fem igen
jag drömmer antingen mardrömmar eller Harry p/s o r/ Terry p-drömmar där jag flyger, oftast
innehållande späckhuggare
inatt drömde jag att jag hånglade med en kille med rakat huvud och hakkors på jackan -
han var nog en blandning mellan killen i Patrik 1,5 och Edward Furlong i American history x -
jag får fjärilar i magen när jag tänker på det.
Jag sover i mitt röda nattlinne men jag kan inte sova det svider så i mina ögonen i hela min
kropp och jag kan inte släcka lampan, på riktigt, jag får panik det är någon i rummet
fåglarna börjar kvittra och jag är så trött att jag gråter.
Det svider i mina ögon men jag vill inte gå till doktorn igen, hatar doktorjäveln som inte kan
göra något åt mina ögon är helt fuckade och är rädd för vårdcentralen sjukhus allt
jag blir så jävla stressad.
Jag lägger mig på trägolvet i vardagsrummet och vägrar
fan vad jag vägrar.
Blir vuxna människor lugna av att ligga på trägolvet och vägra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0