Ser förjävlig ut

Fan, det händer ju inget. Tänkte precis skriva fan, vad tråkigt jag har
men det vore ju inte sant, jag har inte tråkigt, det är inte det.
Klockan är snart tre och jag funderar på att börja masa mig hemåt, har
legat här sen typ elva och bara öööh-at. Så många timmar det tog för
mig att dra på mig tshirt och mjukisbrallor liksom.
Men tråkigt har jag inte. Jag har det ganska bra, jag vet bara att jag
BORDE göra någonting i det här röviga samhället.
Jag får inte chilla. Fan nu blev jag svettig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 22:30:32
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0